EZD RP
System, który jest stworzony specjalnie z myślą o potrzebach polskiej administracji publicznej. Skrót od „Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją Rzeczypospolitej Polskiej”. System opracowany przez specjalistów z NASK oraz urzędników, jest dedykowany właśnie dla Ciebie i Twojej codziennej pracy.
Przejrzystość działania instytucji
Rejestrowanie wszystkich działań urzędników
Dzięki rejestrowaniu wszystkich działań urzędników w systemie, klienci administracji mogą śledzić postęp swoich spraw
Wsparcie kierownictwa w zarządzaniu
Urzędy korzystające z EZD jako podstawowego systemu kancelaryjnego funkcjonują sprawniej, podnosząc jakość pracy organizacyjnej, a urzędnicy czują większą odpowiedzialność za wykonywanie swoich obowiązków.
ePUAP i więcej
Interoperacyjność to kolejna ważna cecha EZD RP. System umożliwia automatyczną komunikację pomiędzy urzędami, wykorzystując platformę ePUAP oraz rozwiązania regionalne. To przyczynia się do uproszczenia procedur administracyjnych i zwalniania obywateli z konieczności przesyłania informacji w formie papierowej.
EZD RP to narzędzie do efektywnego wykorzystania zasobów.
Jako jednolity system dla administracji publicznej, umożliwia współdzielenie procedur, dokumentacji, aplikacji oraz bazy wiedzy między różnymi jednostkami. To znacząco zwiększa efektywność pracy i pozwala unikać zbędnego dublowania się w tworzeniu rozwiązań.
Dostęp do statystyk dotyczących funkcjonowania systemu w Twojej jednostce.
Możesz analizować różne wskaźniki, takie jak liczba użytkowników czy ilość dokumentów elektronicznych, co pozwala na lepsze zarządzanie i planowanie działań.
Ułatwia pracę z systemami używanymi w administracji.
Integracja EZD RP z systemami zewnętrznymi jest możliwa dzięki dedykowanym interfejsom API.